December 30, 2011

PAVILLION here i come

hari tu kan.... hari selepas nye keluar dari  daerah pineng *cehh ..kite pergi KL taw..then cer teke???? kite masok pavi yo! wootwoot....terase bangge nieh masuk pavillion*kat bp tade.. sebelum nie, aku ade jumpe page budak anti pavi kat fb..macam ape tah..| sini | serius budak-budak lepak kat sane gila style.

tengok ea dye buat...*handmade candy

tadaa,jadi dah macam nie..*mahal

tadaa , aku pon amek free candy tu... sinar tak mate i.

belakang aku tuh candy yg tadi lah..membazer !

gula-gula betul tu..*biggest lollypop

ade dua orang taw sebenarnye..sorang lelaki crsmas nie,sorang princes crsmas ...tapi aku brgambar dengan lelaki jekk..ahaha baru lah cool ..

padan muke kakaq aku ! sepak2 aku lagi..ha3 *tak senonoh

banyak giler bear2 tu.. *setiap bear mewakili setiap negare





SAME  kan ?

UK , kau tunggu jek aku taw..

atotototo,comel nye aku...*muntah pelangi lah korang


dah cukup cukup ...banyak sangat gambar nye..posingnye tetap kat bear jugak.. sat lagi ade pulak muke aku kat anti pavillion..bhahahaha..

2 comments:

si nyotnyots said...

perghh , seronok seyy dpt msuk pavi . nak sgt pegi lha ==" ehh , mcm mne style dorg ? blek share ktorg lha . hihi .

hudazaba.blogspot said...

ahaha,prgi la ye...aku dah prgi!