February 5, 2012

i'm back !

suda lame ku bersepi di alam maya ini..*cehhh,saje nak membetterkan lagi bahase melayu ku.
weyh korang happy new year 2012 ! happy chinese new year ! happy maulidul rasul ! happy holiday 4hari ! ha amek kau , sebulan tak update pape semua bende tertinggal belakang.. tak kesa lah kott,janji aku wish kan.. ok,aku baru terase diri aku sangat terokkkk... 
 -----------
lupe nak citer, aritu kan..Mr.H *guru kelas   ade kasi kertas setiap sorang untuk ktorg..alahh,untuk mengundi name macam tu lah.. paham ke tak?? ala macam kte kne tulis2 name sape yang kite nak vote dye jadi penolong clas ke ketua ke bendahari ke..get it. then tanpa membuang mase untuk aku menulis name pelajar laen,baek aku tulis name aq jek kan...kire macam menambah kan lagi undian untuk aku lah kan..ahahahaha ! tak maen la setakat AJK nk vote aku..toksah ! aku vote kat SETIAUSAHA jek..bhahaha..ketawa lah wei..

sape nak ikut kite pergi terbang UK,better SPM mantap okey ! *peringatan untuk diri sendiri

tottetotett : asyek makan hati jek kan....nak makan jantung pulak la

1 comment:

cycysyida said...

haihh -_-''
ptot laa kau snyom-II je tyme isi-II tuu . aq pyer la pning la letak nme dak klas kau . haha ,