December 1, 2011

Daddy aku weyh !

entry ditaip semalam, dipost 2december
hari nie |1 december 2011|, sepatutnye aku balek dari penang rini dengan daddy and adek-adek ku... then now , i'm still in penang.. sebab aku merungut taknak balek rumah.. deddy suroh aku balek jugak , then lame-lame aku ternanges dengan sendirinye *aku memang cepat layan persaan..gila kauu aku tak nanges ! dah lah aku bawak fael2 form4 sebeban nak mati , sebeban macam kau angkat seguni paser.. mane tak tahan aku..balek rumah naek bass ekspress kott..plannye aku stay penang sampai 25december*sebabtu bawak buku .. then tetibe deddy suroh aku balek tadi.. penat kott aku pujuk deddy aku..tapi deddy aku tuh degil tahap maksima!* ahhh,tak dulik pon,  then aku kemas-kemas baju jugak untuk balek... tetibe aku boleh ternanges *maken dikesat,maken melampau batas pulak aer mate aku tuhh..


time ondway nak beli tiket , deddy berdialog dgan aku |aer mate  aku tak berhenti lagi..walaupun da kesat dengan baju/tisu , tetap keluar belek.| :
deddy : kacik betul ke nie nak dudok pineng dengan angah?
aku : |senyapppppp|
deddy : kacik cakap dengan abah, jaminan ape kalau kacik stay sini? balek rumah jek lahh ..
aku : apebende abah nie ! orang taw lah orang nak SPM tahon depan , pandai-pandai lah orang belajar .. masalah sangatt..

 then , deddy keluar kerete pegi beli tiket balek*10.30pm
time nie , jiwa aku yang tadi beria2 sangat nak stay tu , dah berbelah bahagi.. i mean , aku tak kesah lah  kalau tak stay sini boleh ,kalau nak balek pon takpe jugakk.. dah dalam 5minit macam tu,deddy datang dekat ,dekat , dekat mghampiri eden.. u know what??? deddy tak beli pon tiket untok aku.. ahahahah ! dialog lagi :


angah : betol abah suroh kacik stay sini ? abah beli tiket untuk dye tak ?
deddy : alahh, bia lah kacik tinggal sini.. dah dye nanges2 tu... kesian dye abah tgok...
aku : | serba salah pulakk |
angah : abes tu abah tak kasi dye duwet? sape nak tanggung kacik?
deddy : nak ambek nie kacik-------> rm??
aku : |alahh,asal baek sangatt pulakk abah aku nie |-serba salah!!-

 then , adek aku yang kacak giler tuh memang tak puas ati betol lah dye tengok aku...so conclusion yang aku dapat rasekan kat situ adalah "aer mate perempuan buat lelaki caer" ..*ahahaha, Serius kott kann... tengokk buktinye, bapak aku pon boley caer taw ..so aku rase, deddy aku tuhh mesti rindu gile lahh kat aku nanti *ahaha mane taknye, aku ta penah kott berpisah dengan deddy aku tuhh..cakap jek lah aku pergi camp mane pon, deddy aku mesti ikot sekali punye lahh...so know,i'm free!

tottettotett : bapak eden pon boleh kalah taw dengan senjata anaknye...

5 comments:

cycysyida said...

perrhh , ta sangke aq , kau bole nangis . jatuhh maruah ouchh >,<

hudazaba.blogspot said...

dengan bapak jekk kott..ahahha..kau nanges lg trok

cycysyida said...

haha , mane kau twu aq ngis lagii terok ? kau pena ngk aq nangis ke ?
tapii , aq pena ngk kau ngis :D

fatihaa hashim said...

ape seyh ? scandle dgn bapak ! haha .

si nyotnyots said...

lahaii , aku pungg cengggituu -.-