December 20, 2011

trip penang #1

melampau betul aku kan... da berminggu-minggu kat penang tapi tade entry brgambar trip kat sane kan... sampaikan deddy dan adek-adek aku tuh da selamat sampai da kat rumah..so now,sila jeles dengan          kebahagiaan holiday saye oukeh !                                                 
                                           
  2# day                                                                          
nampak tak tu.ouh indahnye..abaikan adek aku yg macho tu..

ha, nie lah siput yg i makan tu..siput duri. boley lah tahan sedaapp nye..di cicah dgan sos/sambal blacan *yummy

nie menu kesemuanye..ape tah lauknye,aku dah lupe la..yang aku ingat siput duri tu jek lahh.

lauk nye haruslah banyak sebab akak aku yang bayar !
nex year macho nie dah form1 ..senyuman berseri setelah dapat ciuman dari aku.


aku memang suke posing gaye sopan...kaum adam sila pinang saye !

kakaq aku lah nie...dye yang suro aku pakai mendalah tu..
nampak tak adek aku yang comel baju hitam tu..camera nset murah memang cam nie..time nie kat ict..alah,ict kecik jek..

dari kanan adek macho,adek comel,angah aku..taw korang ta nampak kan..

padahal malam..tp adek aku tuh konon style pakai spek ..camera nset kokak..

then faqar nie dye maen funfair..

macam yang aku cakap , duwet kakaq aku..so,ape kite kesah..


suke derh gamba nie..nmpak tak macam dekat UK..belakang tu korang nmpak tak ade hantu kat atas tu??


nampak tak hantu/raksasa tuhh...dye gerak2 ..woowoot,sila jeles degan keSLIMan saye !

belakang tuh rumah hantu..nampak mcam seramm derh! tu yang amek gamba dri lua jek..gila kau, dah la masuk naek train tu..kang tak pasal2 hantu tu sembunyi kat bawah train ,mau tak jerit nak gegila..


ok,tu dye bank bergerak kami..alah yg buat peace(Y) nie lah...

nie kat pesta pulau pinang.. cekik darah nak masuk dah lah mahal ! takde pon abang kacak kat situ..TAK BERBALOI

nie siape? aku tak kenal.. pelik giler muke...orang tahan kentuut !

tak comel langsung angry birds tuh!

dah puas tengok,sila tekan nuffnage saye..
tottettotett : akak eden baru dapat gaji pagi tadi...so Samsung Ace come to mama !  

6 comments:

cycysyida said...

waahh ! ta byak pown pict fakar . pict kau je sume --'

Nurhani Afifah said...

seronoknya , haha ! . Siput duri ? tak pernah makan pun -,-

hudazaba.blogspot said...

@afifah he...ta pena makan,cubelah makan nanti2..

@cycy : blog nie blog aku,haruslah gamba aq yg banyak

cycysyida said...

tapi fakar triple comel dr kau . hihi
#jgnjealous .

missanonymous said...

kecian kakak ko dpt adik mcm ni.. pokai dy lelame nnt
huhuuuhu

hudazaba.blogspot said...

pokai apenye , GAJI ENGINEER ! huh