November 29, 2011

2# Jiwang

hype ! jumpe lagi dalam episod yg same.. ini mrupakan sambungan dari 1#jiwang


sbelum nak menyampah dengan entry nie, sila muntah hijau  dulu ok.. dulik lah korang nak cakap ape ke , yang penting bende nie boleh buat tatapan kenangan aku nanti2 ..anak2 aku , cucu aku ,cicit2 aku boleh bace post nie nanti kann * something familiar


|2010,Form3|


time aku form3, abang yang aku minat tuu,da form5 sudaa..macam biasa lah jugak kan,keminatan aku nie akan sentiasa beralih arah bila naek sekolah..berbalek pada  DYE a.k.a yusrialdi ,jeng-jeng-jeng ..kasik gimik sikit la kan,baru lah korang tak bosan ... tahon nie, class aku bersebelahan giler dengan class DYE.. tapi kan walaupun class kitorang sebelah2 , sumpah gilerr aku tak perasan pon kewujudan DYE.. ala nak pelik apenye , DYE pon tak perasan kewujudan aku kat situ.. yang aku ingat lah, DYE nie time form3 suke lepak bersame dengan budak class laen.. aku tak perasan pon kewujudan DYE nie sebenarnye time awal tahun tu *till that day.. 


Satu hari tu aku terserempak dengan DYE kat gate sekolah.. then cer teke ape aku buat?? dengan selambenye aku tegur DYE dulu  weyh ! time tu , ade kawan kat sebelah aku..so, aku rase aku ade teman, aku berani kott.. 
 saya : Eih  :)
 DYE : Hye ,

ha,tu jek lah yang aku tegur..giler kau ! dah la aku tak pernah seberani camtu *erk, i mean tegur lelaki yang aku tak pernah tegur? kan aku dah cakap , aku tak pernah langsung tegur DYE sebelum nie.. maksudnye, nie 1#aku cakap dengan DYE.. hebatkan aku, perkara kecik macam nie pon aku boleh ingat. sejak dari teguran aku tu , aku rase aku lebih kerap*tak kerap sangatt pon la terserempak dengan DYE..second aku terserempak dengan DYE time waktu rehat ..time tu , hala tuju kitorang berlainan arah..maksudnye , aku nampak muke DYE, DYE nampak muke aku. tu jek la yang aku ingat moment terserempak dengan DYE ..


Nak dipendekkan cerite , satu hari tu ...aiman *kawan sekelas mintak nombor aku.. kau rase aku bagi ke? memang aku tak bagi lah kan.. laen lah kalau yang mintak tu abang yang aku minat.. memang tak ter'agak-agak aku bagi teross jekk.. Aiman mintak nombor henfon aku banyak kali jugak lah.. tapi aku tetap tak bagi pon..kenape?? sebab bagi aku lah kan, takkan lah kawan sekelas pon tak simpan nombor  kawan sekelas..


Dua tiga hari lepas tu .. aku dapat mesej dari nombor yang tak dikenali.. mesej ''assalammualaikum''. then aku pon reply jek lah kan..korang tahu tak sape yang  mesej aku tu???? yusri!! rupe-rupenye aiman mintak nombor aku sebab DYE yang suruh*ok, tak gentle disitu ye .. bile DYE beritahu name DYE yusri , aku teros senyummmmmmm . ofcoz lah aku kenal DYE.. gila aku tak kenal ! weyh , lelaki yang pernah aku minat , lelaki yang pernah aku stalk time form1 tu ! takkan lah aku tak kenal. tapi kan , aku tak layan sangat bile DYE mesej.. kejap-kejap , aku cakap aku nak tidor lah, aku  penat lah , kredit aku low lah *itu semua fake belake ..besok-besok nye , DYE cakap nak couple dengan aku.. time tu , aku taktaw nak berperasaan macam mane.. i mean , perasan terharu ke terkejut ke tersentak ke.. takde pon perasaan tu.. aku pon taktaw nak cakap ape time tu.. takkan lah aku nak cakap ''YE, SAYE TERIME JADI COUPLE AWAK" . gila kau! thats why lah saye reply lambatttt sanggaattt time tu.. memandangkan aku tak taw nak cakap ape.. aku teros mesej bestie aku suzi .. aku cerite kat dye semuanye taw .. then , dye lah yang beri aku dorongan couple dengan  DYE . kalau takde dorongan dari suzy nie , aku rase couple jugak kott tapi mesti mengambil mase yang lame untuk aku fikir-fikir... *aku memang macam tu lah . Then , couple lah aku dengan DYE akhirnye..


1#jiwang
totettotett : 3# jiwang ade ke tak ?/ i dont know yet

1 comment:

cycysyida said...

pstuu date pown nyorok-II dr kiteorg ~