November 1, 2011

*tag # best frind derr !

" sila scroll ke bawahhhhhhhhhhhh "
 i telah ditag oleh blogger suzi .. ..honestly , ia sangat melecehkan ..
 sebelum tu , i kene tulis 11 point pasal diri sendirik ..* ngengade btol 
 *penggunaan aku kau *
  1. dalam dunia nie, tade satu pon namenye yang sesedap name aku ...nurulhuda faqihah bt zainal abidin ...
  2. aku sangat sensitive taw ... korang jek yang tataw .. walaupun reaksi aku macam oukeh jek , tp dalam hati aku perh ,sangat sentap itu ini ..
  3. aku kan.... sangat sayang giler dengan deddy aku ... korg prnah dengar tak "anak lelaki rapat dengan mak , anak prmpuan rapat dgn ayah " ??? ha , aku dalam kategori tu lahh ..
  4. aku kan makan banyak taw ... tp berat aku tak prnah nak mendadak ... *untungkan jadik saye
  5. aku sangat ta suke dengan orang yg smoking ! * calon suami aku pon mestilah tidak merokok..
  6.  aku lahir 14.3.1995
  7. dulu aku suke warne hitam .... tp sejak-sejak nie , aku lbeh pade warne pink,purple,hijau..
  8. sape cakap favorite colour aku hijau????? aku tak prnah suke warne hijau taw .. tp sejak akhir2 nie , minda aku da boley lah trime warne hijau
  9. aku sangat pendiam dalam class..tetttt !
  10. aku sangat baek + comel  dan segalenye lah 
  11. aku kannn , ta pernah rase jelous ke hape ...tp sejak mengenali YUSRIALDI , aku sangat cepat jelous itu dan ini ..*cehhhh
  dah siap pon kan point tu ... then aku kenelah jawab soalan blogger suzi nie .. : 
" post ini telah dipadam disebabkan masalah teknikal yg tidak dapat diubah" 
 
p/s : bahase terkasar sangat sebab orang yg tag aku nie , kawan baek aku sendri kottt ..


then aku kene buat 11 soalan untuk tag kat blogger laen pulak ..


  1. better kawan dengan perempuan or lelaki ?
  2. time skola rndah dulu , pernah tak korang buat somthing ,yang orang laen tak taw pon kejahatn somthig korang tuh ..
  3. banyak2 bende ... bende ape yg memang giler2 korang tak suke ?
  4. najwa latiff ??? minat ke ? sebab ?
  5. ape dye birthday present "orang tersayang" korang kasi  yang paling best gler lah ..*orang trsayang means deddy, mummy ,sister,brother, bf, gf  dll
  6. pernah masak tak?? makanan first yg korang prnah belaja/cube memasak nye ..*telur pon tape 
  7. cite2 time korang kecik2 dulu ?
  8. pernah tak menolak cinte seseorang tu??? kenape tolak ? * sape yg tade pengalaman , sila lompat soalan no 12 *
  9. selalunye lah kan , student2 msti gelabah gile bile tade bf/gf ..prlu ea kene ade bf/gf tu semua sampai desperate sangatt ?? explain lah wei
  10. atuk? nenek? prnah tak korang rase macam "menyesal giler ade atuk/nenek" ..yelah ,dorang kan salu cam nasihat itu ini ..then , suke sangat banding2 kan dengan cucu laen nye..
  11. kenangan trindah time skola rendah ..*takan lah tak ingat lgsong 
  12. *soalan nie bgi yg  cakap "ta prnah ade cple2 nie" no8 : ape yg korang nakkan bgi seseorang untuk jd suami/istri korang ?
 tadaaaa ! sempurna pon 11 soalan nie kan ... 11 orang yg terkene adalah : *jeng3
korang2 yang terkene nie... silalah beri kerjasame ye .. ahhahahah ! jangan lari drpade fakte yg anda2 wajib membuat entry "tag" nieh ... rapat kan lagi silaturrahim sesame blogger .. ahahhaha ! majulah blogger untuk negara ""

peraturan dan syarat nye :
1.  Korang wajib post  rules ni di belog kesayangan korang tu.

2. Setiap orang mesti post 11 perkara (tak lebih tak kurang) pasal diri korang sendiri..( jangan lah post pasal orang lain pulak yer.. hehe) dalam jurnal korang semestinya.

3. Jawab semua soalan  yang telah di tag kepada korang. Then buad 11 soalan baru kepada mereka yang telah korang tag kan.

4.  Korang mesti pilih 11 member untuk di tag (kalau nak pilih musuh pon tiada halangan :D) dan link kan mereka di post korang.

5. Then pergi kat belog diorang  dan cakap "anda telah di tag :D !! Lihat pada post saya..:)".

6. Important !! "NO TAG BACK" :)

2 comments:

Daush said...

hah....firdaus si songkok..!! ngeee....

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik