November 27, 2011

1# Jiwang



tengok tajuk memang macam *erk pehal pompan nie ... tapi aku nak jugak cerita ... sebelum nie memang tak pernah pon nak buat entry semacam nieh ..  i mean ''love story''?? gila ape aku nieh? dulik lah korang nak cakap ape ke , yang penting bende nie boleh buat tatapan kenangan aku nanti2 ..anak2 aku , cucu aku ,cicit2 aku boleh bace post nie nanti kann... OK , HABES BAB PENDAHULUAN .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


yang selalu stalk blog aku nie .. korang mesti da familiar sangatt dengan ''yusrialdi'
.. yup! thats the point of this entry .. masuk tahon nie*2011 da setahon da hubungan kitorang *sila cemburu ! 
|2008/form1|
 aku da lame kenal dye nie... you know what?  sejak form1 lagi aku da kenal dye *class kitorang sebelah2 jek.. aku???? toksah cakap lah , satu sekolah da kenal aku..time dye form1 ,aku da lame stalk dye * maksud aku tengok dari jarak jauuhhhhhhhhhhhhhhhhhh .  sebagai pelajar perempuan yg baru nak membesar , aku memang cepat untuk minat seseorang lelaki tu .. *kau manusia,kau tahulah sendirik 
hari DYE tak sekolah pon aku tawu ! thon nie , aku tak pernah bertegur pon dengan DYE.

| then , masuk tahon 2009.form2 |
time form2 ,minat aku dngan  DYE dah berkurang da..aku rase dah tak minat dah pon..aku beralih minat kat orang laen pulak*kan aku da cakap,aku cepat minat orang. time form2, kelas aku dengan DYE dah tak bersebelahan da..kelas aku sangatt lah terpinggir dengan kelas form2 laen2 ..aku da tak pernah LANGSUNG terserempak/ternampak DYE nie .. tapi part yang paling best time nie , kelas aku tu dekat dengan makmal pertanian ..so???? hari-hari lah aku akan nampak abang2 form4 n form5 lalu-lalu situ ..gila bapak ! adelah 2/3 orang yg memang HANSOME thap CUTE ...gila aku tak minat ! memang aku minat lah! DYE a.k.a yusrialdi macam mane?? ha, yang DYE nie entah lah kan..time form2 aku macam tak save sangat memory pasal DYE nie*hahahaha ok3 .. aku teringat pulak adegan aku dengan seorang abang form4 ..time tu kelas geografi .. kau boleh bayangkan tak cikgu tengah dok sibuk mengaja,tiba2 sorang abag form4 yang aku minat gila habes tu lalu depan kelas then  boleh kenyit2 mate dye kat aku ...gila hebat ! serius aku layan perasaan time tu... then time tu jugak lah , si faez*kawansekelas nampak aksi kitorang tu .gila tak bengang aku .aduhhh, miss this moment pulak dahh.. time form2 nie,aku memang dah angau giler kat abang tu ..ade satu tahap tu , aku siap kasi surat kott kat dye nie time waktu balek dengan bantuan kawan sejati aku .. dari cermin kitorang spy kotkot abang tu dah lalu ke belum.. bile abang tu lalu jek , kawan aku tu tros passing kan surat tu . kau taw?? sampai bedak2 sekali kitorang lumurkan kat surat tu... nak bagi wangi weyh ! ala, kitorang trpengaruh dengan filem2 cinte romantik2 tu la .. yang tak bole bla tu , abang tu siap bau-bau lagi surat tu.. i mean dye dekat kan hidung dye dgn surat tu..*ahahaha,nmpak sangat bau nye kuat . gila gempak kan tahap keminatan aku dengan abang tu.. siapa abag tu?? maaf, ia perlu dirahsiakan..*ahahaha

tottettotett : if tade rungutan dari si DYE , nantikan episod/entry 2# jiwang ..*tak larat da nak type nie ..

3 comments:

cycysyida said...

alamakk ! capital N patutt bace nie sume .
how bout capital L yg alaa-II kain kapan tuu ? tehhee

btw , miss this moment like u .

hudazaba said...

capital2 tu tak patut bace pon ...ahaha

cycysyida said...

patutt laa . bia dy tawuu . btape suke nye kau kat dy . ehemm .