February 7, 2012

apekah ??


selamat pagi korang ! hari nie ade citer yang ohsemm giler..ohsem ade, bengang pon ade.. *harap maklum , aku nie orang JB,bukan orang KUALA L. bengang JB ta same maksud dengan bengang KUALA L okeyh...kalau orang KUALA L,bengang tu meaning geram/marah kan.. tapi JB,bengang tu meaning nye macam malu2...get it ! *asal aku melalut lebey nie ! 

topik 1
tadi malam.. entah macam mane kan, mak aku boley melalut taw..dialog :
emak : kacik nie da sunat ke belom ha??
   aku : < ha??? apekah?? > dalam pikiran
 adek : *teros tengok aku* ??? senyum senyum
 abah : *teros tengok mak* apebende lah mak kau nie...ye dah sunat..dari baby lagi dah..
emak : yeke dah?? dari semalam umi pikir2 , kacik nie dah sunat ke belom..sape yang sunatkan??
  aku : * tak terkate.. 
 abah :  apelah awak nie.....yang blablabla tu sunatkan ape...
        
---fullstop---

topik 2
dah pepagi bute macam nie, baru Ude aku balek...balek dari mane?? holiday dye lah.. semua kakaq aku pergi holiday2.. tinggal kan aku pulak tuh ! saba jek lah.. then, dye balek2 jek , teros tunjukkan nie


sekor jantan , sekor betine
aku tak teruje sangat lah time dye tunjukkan nie.. masok nie dah 6 ekor da.. tapi yang dulu tu,semua dah ke syurga..*cehh  sekor mati kat bawah mesin basuh,sekor mati kepanasan kene jemur ,sekor hilang tak dijumpai,sekor mati macam tu jek. whoaaa ! bunyik macam kejam..tapi tak pon..dotang (pronoun dorang untuk binatang) dah sampai syurga da nie.. ~bersiap untuk tido..tomorrow might be the last

tottetotett : i'm a totally perempuan lah !

2 comments:

Nana said...

ish ish ish..mak sendiri boley lupaa..hik hik

hudazaba.blogspot said...

@nana ahahaha..kan..kesian kite