July 27, 2012

Night

                          




hupdate blog di skrin telephon ! malam ni  27.7. 2012 . aku masih lagi dalam keadaan yg same. ramadan genap seminggu.  mate masih tidak menunjukkan tande tande yg dye mahu lelap. dan aku turun ke bawah untuk mengambil sesuatu yg memboleh mulut ku mengunyah. terase bahase aku disini semakin baku.. ye, baku. Same seperti bhase hati aku. cume yg membezakannye ejaan. baku dan beku

hampir 3jam aku meluahkan perasaan.  dengan orang yg mungkin ganjil dalam kehidupan aku. Insan yg menghadapi ape yang aku hadapi. topik yang same.orang yang same.  cume jantina kami berbeza. Dan akhirnye, jalan penyelesaian nye hanye satu.  alhamdulillah tiade ape yang boleh merosakkan kehidupan yang aku bina.

4 comments:

Unknown said...

tabahlan hati n kunyah banyak2..hehe

hudazaba said...

haha,,hati tabah nie ..trimakaseh .arious ! :)

Anonymous said...

Do you people have a facebook fan page? I searched for one on facebook or twitter but could not discover one, I'd really like to become a fan!

KHYRILLAZRY said...

macam sedap je .. haha