November 29, 2012

SPM FREE !

            Holla ! eh, beradab sikit. Assalamualaikum . 
 Saya dengan bangganya ingin menguar - uarkan bahawasanya saya bebas dari PEPERIKSAAN SPM.
yeyyy ! saya suka saya suka. Act, dari hari selasa semalam dah habis dah. Tiada lagi kene bebel bebel dengan ummi dan abah suruh baca buku.. Tiada lagi penyeksaan mata secara terpaksa untuk berjaga malam. Tiada lagi kene bangun awal pagi seawal 6.00 a.m untuk meng-iron baju sekolah. Tiada lagi kena selak buku revision yang sememangnya takkan habis dibaca . Tiada lagi itu dan ini . DAN , yang paling penting sekali Tiada lagi alasan untuk mereka mereka mengatakan seperti ini " alah , spm pon tak habis lagi , dah sebok sebok nak bercinta " . HAHAHAHA !  
  Kini itu semua bukan alasan lagi. Ibu Bapa yang dah terlepas cakap seperti ini " alah , spm pon tak habis lagi , dah sebok sebok nak bercinta " , atau pun ini "bila dah habis SPM nanti bukan setakat kau nak keluar rumah pergi bandar jek abah kasi, pergi langit ke TUJUH pun boleh " .
 bersedialah dengan permainan kata kata itu wahai ibu bapa dan akak dan atuk dan nenek dan mereka yang tiada gigi depan .EH ,tak memasal .mintak maaf , mintak maaf.
   Beralih arah pulak, spm takdelah sesusah sangatttt macam yang akak abang cikgu tu cakap. Tipu tu jek semua. itu hanya perkataan untuk bagi kita yang nak ambik SPM ni rasa "ISH ,NAK BUNUH DIRI LAH ".
 Bila dah habis SPM, fuhhhh, tenang setenang nye.. kalah peribahasa "jangan disangka air yang tenang tiada buaya " . EH , menjejeh lagi . ala, takpe la dah harok sangat lame giler tak menaip nie.
    Rasa heaven sangattttt ! tapi itu hanya sementara. tunggu je la time nak ambik result nanti. harap lagi rasa heaven dari sekarang .aminnnn .
  


Masa untuk membalas dendam ! pinggirkan semua ini. pinggirkan... nak hadap movie korean jek sekarang. cehhhh,korean gituu. 
  Kerja ?  buat masa sekarang tanak fikir fikir pasal kerja. nak duduk relex jeeekkk bulan 12 nie. next year mungkin . perasaan rindu kat sekolah ? ooooouhh, mestilah TIDAK . saya tidak ada perasaan itu. sebab saya nie rock. rock kapak . --" gila lagi.  
    dah, tanak melalut bebanyak. kegiatan rasuah dan meng-update blog ini kini dilancarkan .potong reben

 


No comments: