October 26, 2011

aku buku dan tido

*penggunaan aku kau*
         ~final exam tak habes lagi , saat kegemilangan menjawab paper bio dan ict akan bermula ~
sejak holiday nie , aku selalu niat nak bace buku taw ! then , asyek tertangguh-tangguh jek niat tu .... then , dalam dua tiga ari nie , aku dah berjaye kottt bukak buku nak study la katekan ~*kononnye
tapi >>>>>>>>>>>>>>>>> ta sampai setengah jam wei bace buku , mesti tertido punye lahh ....
wei ! aku serious kott nak study bagai nie ~  tiap kali aku bukak jek modul biology edisi form4 tu , bende pertame yang sering terjadik ????? MENGUAP then MENGUAP then MENGUAP ...*ton pembacaan mesti same dengan pembesaran tulisan ye*



''saat bloggers membace , yakin lah bahwasanya aku sedang study ''    erk,ayat nak dramatik pulakk kan .

1 comment:

yen(toka ziizokukuto) said...

hahaha,,,semangat semangat sema,,,,,,nnggaaaa,,,zzzzzzzzzzzzzz